Translate

Translate

sobota, 2 marca 2013

Haul

Heeej Kochani !
Jak Wam mija ten piękny dzień? Za oknem jest bardzo ładna pogoda aż chcę się w końcu wychodzić. Ten weekend zamierzam spędzić na udoskonaleniu swojego bloga zamierzam zrobić nagłówek, pooglądać i komentować wasze blogi no i oczywiście trzeba będzie się pouczyć co jest nieuniknione. Postaram się wstawiać więcej outfitów, ponieważ to był i jest nadal mój priorytet jeżeli chodzi o notki. Jak na razie na moim blogu jest on tylko jeden i to w fatalnej jakości. Mam nadzieję, że następne będą o niebo lepsze i docenicie je w komentarzach. W dzisiejszej notce pokaże Wam co w tym tygodniu udało
mi się zakupić. Po długim szukaniu w internecie postanowiłam w końcu wybrać się na tzw ,,przechadzkę'' po sklepach. Długo nie szukałam, bo jak ją tylko zobaczyłam wiedziałam, że musi się znaleźć w mojej szafie. Mam na myśli czarna ramoneskę z ćwiekami na ramionach, która jest moim must have tej wiosny. Udało mi się również zakupić vansy w kolorze w którym chciałam- ciemna wiśnia/burgund oraz nowy komin. Oprócz tych dwóch rzeczy, które najbardziej chciałam zakupiłam jeszcze paletkę z korektorami, podkład i spray chroniący włosy przed wysoką temperatura.








Love, Patty ;)


63 komentarze:

  1. fajne vansy :) też myślę nad zakupem ,jednak pierwsze będą conversy :P
    buziaki :* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ramoneska :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny!
    Ramoneska jest genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne vansy oraz ramoneska :))
    W takim razie czekam na outfity :3
    Zapraszam na sobotni post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra zakupy,..Vansy piekne...ramoneska genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojojojoj ramoneska świetna ;D A vansy... fantastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny kolor vansów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne są te rzeczy, a najlepsza ramoneska *.*
    obserwuję ;)

    zapraszam do siebie:
    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy kupiłaś! Vansy i ramoneska naj <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiedziałabym zakupy idealne ja juz swoja ramoneskę mam:) Też planuje sobie kupić Vansy ale w kolorze bordowym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem zauroczona kolorem vansów ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. o jaaa, marzę o vansach! ramoneska też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna kurtka :)
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O em dżi! Kurteczka ♥
    Jakie świetne zakupy, też takie chce :D
    Obserwuję i liczę na to samo
    megg-meggi.blogspot.com

    czekam na nowy wygląd :D

    OdpowiedzUsuń
  16. super zakupy!!! już obserwuję . czekam na Ciebie pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. ejj, cudne zakupy! <3
    jasne ze obserwujemy, ja juz . teraz ty :) tylko publicznie prosze :D


    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudeńka!
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello beautiful, i love your blog (L)...

    A kiss from Stylish love

    OdpowiedzUsuń
  20. Vansy 4EVER!! Ważne że zakupy udane :P

    Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Mrau, śliczne VANSY <3

    / zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne Vansy <3 http://claa-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nice shoes!
    http://chillychickblog.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy blog ;)

    zapraszam do siebie ;)
    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam tych cieni ;)
    wszystkiego naj z okazji dnia kobiet ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest Vans jest lans :*
    zapraszam do mnie mam nadzieję,że się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Nominowałam Cię do Liebster Award. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. jejku jejku Vansy idealne wręcz ! :) też taki kolor mam w planach kupić.
    obserwujemy ?
    LOSZI.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne vansy i ramoneska <3

    OdpowiedzUsuń
  30. vansy<3
    obserwuję i zapraszam do siebie !

    OdpowiedzUsuń
  31. you bought many things. that conceler looks good :)

    do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    let me know ^^ visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny blog <3
    fajne rzeczy :)
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny blog, obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękna skórka, ile za nią płaciłaś ? :)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :* Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    Wesołych Świąt! ;*


    Polinefashion

    OdpowiedzUsuń
  36. oo korektory catrice :) zastanawialam sie, czy kupic :D co o nich myslisz? :)

    obserwujemy moze?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne ;) Jak najbardziej możesz kupić :)

      Usuń
  37. ramoneska genialna!:D
    może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zakupy! Uwielbiam vansy :D
    Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga, dodałam cię do obserwowanych (jako MuffinCannibal) ;>
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. cool! Would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  40. ładna kurtka;)
    obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  41. super kurtka!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  42. mi to jakos szkoda kasy na vansy :D

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna ramoneska :)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://marcepanka.blogspot.com/2013/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Już nie mogę się doczekać outfitu z ramoneską i vansami ;)

    OdpowiedzUsuń